Skoldag

jahaja.. klockan är 13.04 och jah är redan hemma. Var med på första lektionen men orkade sen inte mer.. jäkla feber/förkylning. Jag hann ta några bilder iaf. =)

Vi hade långhår och jag försker få till det här med Loops. Det är menngen att det ska bli som en snäcka.. men det blir det inte alltid, det ser oftast ut som skit. Iallafall när jag gör det.

Loops


mitt försök till loops

Här kommer några fina (?) bilder på några av tjejjerna i klassen.


Lika snygg som vanligt..haha


Pose med mina kammar =)


Jenni (a.k.a Carmen) jobbar på




Lina med en hårnål i munnen

Rökbänken
Lina Bea och Jenni

Kollar på Dool just nu.. oerhört spännande..hehe uppdaterar mer senare


Kommentarer

Skriv gärna nägra rader här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0