Tisdag=Kundpass

Idag så hade vi kundpass på skolan. jag gjorde min första riktigt hårfrlängning.. alltså jag sydde i håret. det blev väldigt snyggt. sjlävklart så glömde jag att ta kort på det hela.. men men, man kan inte få allt.

annars så har jag nog inte gjort så mycket vettigt. Första lektionen så hade vi Kultur
 & Stilhistoria.
Om läraren vore kompetent så skulle det nog vara en jäkligt givande och rolig kurs.. men se det är hon INTE.. kompetent alltså. Hon kan ha en av universums mest irriterande röster och har ingen som helst koll på någonting. jeje.


Så här roligt har vi.....


Min mapp gör det lite roligare...

Just nu sitter jag hemma i soffan med Olis och kollar på Two and a half men.
Inte så bra program. nej.
AoE kanske? ja.. det blir nog det snart.. hehe

bye


Kommentarer

Skriv gärna nägra rader här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0