wipe out

Nu har vi kört 2 omgångar med AoE, vi fick stryk en gång (fast då körde vi på hard) och så vann vi en gång.
Vi har nog blivit ganska så nördiga.. eller.. ola var nog det redan innan. :P


Sixten har blivit tjock.. fast magen släpar inte i marken eller så, men han ser mer och mer ut som en korv.
måste nog köpa lågkallori mat till honom i fortsättingen.

I morgon så är det skola igen, ganska så soft dag faktiskt. vi har typ Långhår och Uf tror jag.
Vi (jag, bea, lina, sirin, elin och amanda) ska starta ett företag som säljer underkläder med tryck - och med tryck så menar jag sexställningar. och ja det var min idé.
"Buy N´Try" ska vi nog heta.. är det ett bra namn? det var också min idé 
Vi kommer ge oss ut på stan både dag och kvällstid för att göra marknadsundersökning samt reklam för våran produkt. Vill du hjälpa till på traven så hör gärna av dig. Vi kommer så småningom att finnas på Internet. dvs. när allt är " upp and running".

Jag letar även modeller till mitt Gesällprov, så är du intresserad av att vara med så får du också höra av dig.
Jag kommer behöva träna uppgiften på dig(Färg, fön, permanent eller dyl.) och provet är sen fram i vår någon gång.

ajuste... I morgon så kör Rix Morron Zoo igång på tv 6. det måste jag kolla på.. så länge jag hinner iaf.

nej, nu ska jag kolla på tv, tjing tjing

Kommentarer
Postat av: P

Mitt huvud står alltid till förfogande, fast bara om det händer något spännande :D

2008-09-15 @ 15:02:07
Postat av: Anonym

mitt huvud står till förfogande om du INTE gör något spännande. Alltså får du inte klippa, färga eller permanenta. Men kanske borsta lite? :P

2008-09-29 @ 20:32:25
URL: http://obeskrivlig.blogg.se/

Skriv gärna nägra rader här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0