5 min senare..

kom på att jag inte berättade om vad som kommer hända under de följande månaderna..

den 22:a Januari är teoriprovet för gesällen inbokat, det är ännu en preliminär bokning..
Vi i min klass ska medverka på brudmässan som kommer att vara i stadshuset här i eskilstuna.. det är i februari någongång. Jag ska avlägga mitt praktiska gesällprov, där är inte något datum satt ännu. vi får reda på det när vi gjort teoriprovet.
Och i Juni så tar jag Studenten :D Bättre sent än aldrig :P


Till alla mina vänner - Jag har dåligt samvete för att jag inte hör av mig så ofta, det enda jag kan skylla på är min dåliga ekonomi och att tiden inte räcker till.. Hör gärna av er när i är i närheten så blir jag glad =) En fika och lite skitsnack går alltid att klämma in någonstans.. Kram på er alla

Kommentarer

Skriv gärna nägra rader här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0