Bra hårdag idag!

Idag har håret varit ovanligt bra.. känns najs



Har varit i skolan idag och gjort bruduppsättning på docka, det gick sådär.. var så sjukt trött när jag kom dit så jag la inte direkt  ner min själ i det hela. Men det blev faktiskt rätt snyggt ändå.


Vi var på Rusta igår och hittade en fin lampa. den är större än den ser ut på bilden. Blev riktigt bra.
Det blev även en ny duk till soffbordet. Vi har en glasskiva på, och det blir så grymt kladdigt där hela tiden. Så nu var det löst.

           
Nya väskan från Gina Tricot, och armbandet från Bikbok.



Hmm. måste väl skriva lite om vad som hände i lördags också. C ringde i panik och behövde hjälp på salongen.
Det var Tjejjvimmel på 21:an och Frisörerna som skulle fixa dansare och modeller hade dragit sig ur i sista minuten typ.
Så det var bara att springa iväg och hjälpa till. vi var 3 st som skulle fixa 6 modeller och 3 värdinnor på typ 2timmar.
Jag hann göra 2 st, och båda blev rätt coola. Det var tema 80 tal, så det blev mycket våfflat och stora hår.
Jag gjode den första och tredje modellen, spola förbi dansarna.. :P
Kolla in här om ni vill se resultatet. http://www.youtube.com/watch?v=m_u1sUk5sl0

Mamma och pappa tittade även förbi i söndags. De hade varit i Pappas paradis, K-rauta. haha

Kommentarer

Skriv gärna nägra rader här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0