Fitt Bloggen

Jag hade nästan skrivit klart hela inlägget när blogg helr plötsligt loggar ut mig. Fan.

men men, jag skriver om det..

Är ni nyfikna på hur vårat
spexkort såg ut???

haha.. vi drev med typ halva Eskil. Våran rektor tittade in under plåtningen, och han såg inte road ut när han märkte vad vi höll på med. menmen, vi tycker att det var en kul idé.. våran klass är nämligen det längsta från estet/emo man kan komma..haha


Nu kommer några bilder här hemifrån. enjoy.

Min Nya VAIO =)
Min nya fina dator. En Sony VAIO VGN-NR1Z/S



Ola som sitter vid datorn
(vi ska snart spela lite AE 3)



Lilla (?) Sixten som ligger och sover


Igår så fick jag hjälp med att installera The Sims 2, misstänker att jag kommer fastna framför det lite senare ikväll..

NU ska vi spela Age of Empires 3. ja vi är töntiga.. men det skiter jag i för det är kul.

Bye bye








 




Kommentarer
Postat av: emma

hehe ja, det är lite geekigt med aoe, men det är fan roligt! fast jag tycker 2:an är roligast! =D

2008-09-14 @ 18:10:30
URL: http://kalltkaffe.blogg.se/
Postat av: syster

ojdå har du fått fart på bloggen...kool!

du fan var sims kul?

2008-09-14 @ 19:26:27

Skriv gärna nägra rader här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0