Nytt år och nya tag!

Hej hej.. ja det var längesen..jag vet.

hmm, har väl lite nytt att berätta iallafall.

Har jobbat lite extra under julen, och har nu fått bekräftat att jag kommer ha jobb när jag är klar med skolan, fattar ni hur skönt det känns? Jag har varit på FRIDA i ett och ett halvt (h)år och trivs där som fisken i vattnet, och att få bekräftat att man är duktig och omtyckt känns helt underbart. Tack Carina för att du tror på mig! =)

vad har hänt annars då? Jag var med Gänget från salongen på Julbord på Pilkrog, sen väntade en utekväll på Harry's och Statt, riktigt kul hade vi =)

Julafton firades I Solvik med Ola, hans pappa+hans sambo helena, Staffan, Lodde, maggan Calle och min syster Lovisa 
Mycket mat och snaps hanns med och det var riktigt trevligt =)

Juldagen spenderade jag hemma med älsklingen (lite torrbollsvarning - jag vet, men det skiter jag i)
Annandagen så var det jul och födelsadagsfirande hemma I Flen. Det var pappsen som fyllde år =)
Hela familjen var där.tror att det bev ca. 16 personer.. tur att mamma och pappa har ett stort hus..

Och nyårsafton firades Hos lovisa och Staffan. Vi lagade god matt, drack vin och kollade på Bond. en helt lagom kväll utan hela nyårshysterin. Riktigt skönt.

Har jag några nyårslöften då? hmm..
Jag ska klara Gesällen
Jag ska hålla mer ording, både hemma och i huvudet
Jag ska försöka gå ner några kilo (tänkte prova LCHF)
Jag ska sluta snusa OBS! jag har inte satt något slutdatum, utan det är ett mål, och det hjälper inte att omgivningen tjatar. Jag har slutat röka redan.. jag tar det i min egna lilla takt







Kommentarer

Skriv gärna nägra rader här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0