Tips och trix

Hejsan hejsan.. tänkte att jag skulle lägga ut lite tips på olika prdukter som jag gillar.


Osis+ Dust It
Den ultimata produkten, jag kan inte leva utan den. Man kan bygga sjukt mycket volym med den.


Osis+ Glamour Queen
En av mina nya favoriter. Man kan använda den till väldigt mycket, tex är man förnar, som root lifter eller bara för ett extra lyft i finishen. Fungerar utmärkt att srpaya på lockar, då den inte blir för hård och klibbig


Osis+ Flatliner
Riktit bra produkt att använda när man plattar håret, inte för torr och inte för fet, torkar snabbt.


osis+ Sparkler
Glansspray, riktigt bra, men doftar inte underbart. Överdosera inte, då ser du ut so ett vandrande smörpaket.



Schampo från Hårologi För hydrofila hår. (Fin kvalitet, blonderat, mycket färgat och preparerat)
Finns i olika varianter för att passa alla hårtyper.


Balsam för hydrofila hår, super bra. Finns även för andra hårtyper.


Kungen av inpackningar, måste prövas för att man ska förstå.

hoppas att ni provar någon av dem, allting Finns På Frida Klppotek. :P

Kommentarer

Skriv gärna nägra rader här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0