Äntligen helg!

Blev lite dåligt med inlägg det senaste dagarna, men jag har helt ärligt inte haft tid.
I Torsdags så hade vi gesäll info i skolan, Ingela var och berätade hur det kommer att gå till och vad de är vi ska göra.
Nu känns det faktiskr som att jag kommer att klara det, Jag har hittat några modeller och det känns riktigt bra.
Tror även att jag lyckats smöra tillräckligt för Carina så att hon sponsrar med halva avgiften  =D

Här kommer några bilder från dagarna som gick.


Lina och Bea på UF lektionen. Brainstorming


Med UF pärmen. Bea Är VD


Min Mentor och Frisörlärare Diana


IdagSka jag bara vara hemma och ta det lugnt, Ola är iväg med stafan och kollar på bilar. Staffan ska tydligen byta.
Lite senare så står städning på schemat, wonderfu. not.

Nu ska jag läsa aftonbladet. Bye bye


Kommentarer

Skriv gärna nägra rader här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0