Hej kära vänner!

Nu var det ett tag sen som jag skrev här, och jag vet att jag borde skriva oftare.. men jag glömmer..
SÅ.. vad har hänt på sistone? Inte så värst mycket.. men..

Gesällen närmar sig (panik!?)
Vi har haft Långhårs kurs på skolan med Duktiga Karin från salong Snygg i Örebro
Lärde mig grymt mycket och fick mängder med inspiration.
sitter och funderar på varför jag inte tog några bilder? kanske kan fixa fram några från skolan..

vad har hänt i helgen då? Vi kan väl börja med fredagen.. då var jag på klippoteket och jobbade. Planerade även in mina semesterveckor.  Det kändes bra, för nu känner jag verkligen att jag kommer att få jobba där.. helt sjukt kul!

I lördags så var jag och syster hos Emma och Tommy, emma hade fyllt år så det firades rejält. var skapligt vinglig när jag gick hem..

Och Igår (söndag) så tog jag det lungt på dagen, sedan åkte jag och Ola och handlade mat (McDonalds) och sen till coop. Där köpte Vi Våffelmix, glass, grädde och sylt. Jag hade nämligen bjudit över Lovisa och staffan på Våfflor!
De kom över vid 18 tiden, och jäklar va gott det blev! blev helt proppmätt.. Sen poppade vi popcorn och tittade på Gran Torino, Riktigt bra film =)
När Töntarna gått Hem så tittade jag och Ola på Sista avsnittet av Battlestar Galactica, och även det var riktigt bra, alla lösa trådar knöts ihop och..... jag kanske inte ska skriva något mer om det är fler som följer det och inte sett det än..
:P




Stendörren sommaren 08


Nu ska jag göra de sista våfflorna.. det blev lite smet över igår nämligen.. mums
Bye bye 
  

    

Kommentarer
Postat av: Petra

Nej Josefina, det är ingen INGEN annan som följer det så du behöver inte oroa dig :)

2009-04-04 @ 15:53:04
URL: http://metrobloggen.se/whoppe

Skriv gärna nägra rader här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0