Hata blogg ibland.

Jag avskyr när man har skrivit ett hyffsat långt inlägg ich så bara *poff*... borta.. HATA,

så... agressionen borta.
Idag var jag uppe tidigt igen..07.45 vaknade 2 timmar tidigare först, men då lyckades jag somna om.

Idag bär de av till Flen för att Klippa mamma och Hugo (som förövrigt ska bli storebror till hösten) :D
Middag blev vi också lovade.. Nice.


Här kommeren bild på min kortfest, som jag gjorde på gesällen. Den här är dock från ett övningstillfälle. =)




Någon som kan gissa inspriationskällan? haha


Kommentarer
Postat av: Qurre & Strimman

Är det en mopsknorr kanske? ;) hihihi

2009-05-09 @ 09:30:15
Postat av: Börje&Stefan

Haha, klockren moppeknorr ju :-)

2009-05-09 @ 09:32:44
URL: http://www.nogg.se/borjestefan
Postat av: syster

jag vet inte vad en moppeknorr är men ja är rätt säker på att det inte var inspirationen till frillan du gjort....Jag gissar på en film med Carry?

2009-05-14 @ 20:50:26
Postat av: Marina

det spelar ingen roll, ska bara lägga upp den som en bild på mn blogg

2009-05-19 @ 18:39:31
URL: http://qute.blogg.se/

Skriv gärna nägra rader här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0