underkläder

Jag har ca 80 par strumpor... är det normalt?

Kommentarer
Postat av: P

Jag ligger nog på samma, men då har jag olika kategorier ex. Innebandystrumpor - vita endast för träning, matchstrumpor - svarta bara för match, jobbstrumpor - extremt bra uppbyggda för att skona fötterna, sockor -kräver ett par strumpor under, fotbollsstrumpor -röda för att det går snyggast ihop med gräsfläckar =)

2007-12-23 @ 23:42:58
Postat av: matilda

jag har INGA.. bara udda strumpor.. aldrig par.

2007-12-28 @ 10:31:14
Postat av: Pillan

Jag måste köpa nya strumpor. Mina försvinner bara. Jag hittade strumpan som du glömde här på nyår!

Jäkla dåligt med uppdateringar här. Du kan väl skriva nåt ibland så att man vet att du lever?

2008-01-13 @ 12:03:34
URL: http://obeskrivlig.blogg.se

Skriv gärna nägra rader här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0