Schwartskopf visning mm.

hej hej, jag jag vet att jag är dålig på att uppdatera bloggen. anledningen är att jag tycker det är ganska tråkigt.
men men, ibland så vill man skriva några ord =)
 den 8/11 så var jag och gänget från frida klippotek på Nalen i stockholm på Schwartskops vårvisning (tror att det var de iaf.)

här kommer några bilder.

hanna fixar hår på päivi
fixning.. päivi och Hanna

My boss
Chefen carina

JAG :P
Meeee


Helene får stort hår.. glammigt =)

Modellerna
Modeller

(jag tog en massa kort, men resultatet av en dålig kamera och en full josefina blir inte bra..det blir suddigt)

Martin stenmark
Underhållning..

Coolt..
Coolt..


Päivi och Helene i bilen =)



helene och hanna.. fulla och glada


Grafiska modeller

jaja.. har lite fler bilder.. men det är bara fyllekort.

köpte en väska idag föresten..på myrorna.
Det är en bowlingväska.. väldigt nice. Får plats väldigt mycket i den.

Nu ska jag göra ågot vettigt..bye bye



Kommentarer
Postat av: Anonym

Jossan, det var år och dar sen! När ska vi sammanstråla igen? Vad sägs som en galen kväll i Etuna snart? Saknar dig nästan lite, vad är det som händer? :)

2008-11-24 @ 21:44:05
URL: http://emmaposse.blogg.se/
Postat av: Pillan

Jag lever (eller rättare sagt bloggen) och du är UTMANAD! ;)

2008-11-30 @ 13:42:08
URL: http://obeskrivlig.blogg.se/
Postat av: Pillan

Apa! vart tusan håller du hus numera? och varför ska du inte vara med oss på nyår?

2008-12-05 @ 14:40:45
URL: http://obeskrivlig.blogg.se/

Skriv gärna nägra rader här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0