Lördag.

Idag så var jag uppe i ottan.. eller ja.. halv 10 iallafall, det är fan ottan när det är helg.
Segade lite framför datorn. Åt min frukost som idag bestod av en banan. jag gör framsteg med frukosten.. det är fan inte gott att äta på morgonen.

Sen så stod det städning på schemat, vi har dammsugit, dammat och torkat golv, har annu inte orkat med att organisera om i garderoben, det är så himla tråkigt.. Det är ju lätt att slita ut alla kläderna - men inte lika kul att få in alltihop sen.
Ikväll så ska jag träffa Elin, måste ju kolla i nya lyan. =)

Veckan har varit väldigt bra, den har gått fort och smärtfritt, jag är frisk och pigg.
kan det bli bättre?
Jo det kan det faktiskt. Fick höra av Carina igår att jag nog får jobba kvar på klippoteket när jag har tagit studenten.
:D:D:D:D:D:D:D:D:D
Jag gick på moln hela dagen efter det. Så nu gäller det att verkligen visa framtassarna.


Nu kommer några bilder från veckan som gick.

Jag gör en uppsättning =)
Jag på skolan. Jobbar med min uppstättning gjord av knutar.

Med Moltonbrown
Här har jag rullat permanent på Moltonbrown spolar.

Tråkigt
Och gjort en fönuppbyggnad.

my darling
Jenni lånade kameran och flumade lite.
Hon åker till Skotland i morgon för att göra utlandspraktik
Lycka till stumpan!!!!

larvar med kameran, och nej det är absolut inte dagens outfit. jag hatar dagens outfit.
Och här är jag hemma och larvar med kameran. Det är INTE dagens outfit. Jag hatar dagens outfit.
jag kände mig bara lite ego.


Kommentarer
Postat av: Lina

Hej. Får man komma och klippa sig hos dig eller? Jag vill klippa och färga håret :) /Lina

2008-10-08 @ 11:04:55
URL: http://carnestenlina.blogg.se/

Skriv gärna nägra rader här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0