ut på äventyr!

Idag så ska kameran få följa med ut på äventyr! Jag och Syster yster ska gå ut och gå lite senare



Här är mina små odlingar, kruka 1 är det gräslök i. Det syns inte, men det har kommit upp lite grönt i den..
och Kruka nr2 är det basilika i :D och där ser man riktigt hur det har tagit fart!
Jag är bäst.


Riktigt fint väder här  idag! dock inte så fin utsikt.


det här hämtade jag ut på posten igår, den underbara vaniljserien från Yves Rocher.
Har haft allting förut, och det är jobbigt när de är slut. Skrubben är helt underbar, och med parfymen så luktar man vaniljbulle hela dagen... på ett bra sätt..


Dool på Tv3 just nu.. John Black.. The man.. usch, han är creepy

Ajuste, har tydligen 5 inbjudningar till spotify, är det någon som vill ha så hör av er! Puss puss


Kommentarer

Skriv gärna nägra rader här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0