Rolig dag!

Idag  har varit eb väldigt rolig och givande dag =)
Fick sms av Linda (min frisörlärare) i morse och hon meddelade att jag blivit godkänd på gesällprovet =D väldigt roligt :P (man kunde bara bli godkänd eller icke godkänd)
Till 10 så traskade jag iväg Till Salongen, och dagen började med att göra slingor i hätta+klippning på kunden och det tog ca.2h, efter det så var det dags för lunch. Jag och Helene sprang iväg till hurtigs och köpte fläskfilé med bernaise sås, sprang tillbaks, och åt den väldigt goda maten.
Sen vid 13.00 var det dags för nästa kund, också slingor i hätta + klippning som tog 2h.
15.00 Kom Annelie (en av mina stammisar) för att göra...... Slingor!
Fast det var iaf, Med folie+att hon skulle ha bottenfärg och bli klippt. detta tog ca.3h

Under halva dagen så har jag också fått agera datanörd och hjälpa C med att förstå facebook.. Inte det lättaste..
haha, ska dit på Onsdag igen för att träna lite på fönteknink, och jag gissar att jag får ladda upp en massa bilder och lära ut hur det funkar med Facebook för C.

Just nu sitter jag hemma och pimplar rödvin, Funderar på om jag kan åka till flen i morgon osv.
Vore kul om jag kan få det att gå ihop. =)

nej, nu ska jag göra något annat,..Tjing!

Kommentarer

Skriv gärna nägra rader här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0