Ångest Och panik!

Nej.. men nästan..
På Söndag så  är det dags för omprov, och jag tror att jag har hittat en modell nu iaf.
JImmy Kan bli min rädare i nöden. Hoppas bara att hans hår är tillräckligt långt.
Annars så måste jag gå ner på stan och leta gubbar.

Dagen ser ut såhär:
11.30 Föna vågor på Jimmy
12.30 Göra provuppsättning på Johanna
15.00 Träffa lovisa och sen göra slingor

Något jag borde göra idag är att hänga/vika in min tvätt i garderoben..
just nu så ligger den i en hög nedanför sängen.
Vi får se om jag kommer så långt..

dagens outfit

Kommentarer
Postat av: Pillan

Jag tror inte jag kan komma till studenten, vi opponerar c-uppsatser som galningar den veckan så jag är mkt tveksam till om jag kan komma ifrån! Kontot står på nollan så det är fan tveksamt om jag ens har råd med en enkel tågbiljett!

2009-05-22 @ 18:57:12

Skriv gärna nägra rader här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0