Gesäll dags!

I Onsdags så gjorde jag de 2 första momenten.. Färg och permanent. Det känns som att det gick bra,  men det vet man ju aldrig. Får reda på det på söndag när jag har gjort de resterande momenten.

Har visst lite stöd från petra ang. Hundköpet senare i år.
Fast det verkar vara för att den ska äta upp sixten..
Tror nog att det ska gå bra utan att någon blir middag :P hmm.. Tänk om vovven och sigge blir likadana!?
hoppas att du inte säger upp våran vänskap helt då..haha

Posse -- Ja vi måste ha myskväll snart. Grillning kanske med några flera puckon?

Puss på er


Kommentarer
Postat av: Petra

Jag är på!



Det finns bara en varelse som sigge, det kan aldrig bli så illa.

2009-05-05 @ 22:45:46
Postat av: Petra

Lycka till vad var jag skulle säga!

Eller: Hur gick det?

2009-05-05 @ 22:47:02

Skriv gärna nägra rader här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0