Hur gick det då?

Jo det ska jag berätta =) Jag klarade alla moment utom Klassisk herrklippning med fönvåging. (det var bara  tjejj som gick igenom helt! grattis Sabina :D )
Jag hade tydligen missat nått strå bakom örat och sen var det något med nacken.
Men men, Jag är Iaf. supernöjd, de momenten som jag fasade för- typ. Damföningen och design momentet gick igenom. Sjukt skönt. Så den 24 maj så är det omprov..
Måste hitta en ny modell också.. crap. Bra herrmodeller är svåra att hitta. Kom gärna med förslag,
Det är unigefär en sån här klippning jag ska göra. längre upe på huvudet, kortare på sidorna, och kort i nacken. Håret får gärna vara lite vågit/lockigt. Jag måste klippa minst 2 cm, och fortafarande ha typ6-7 cm kvar.
så hör av er om ni känner någon som passar.
puss



Kommentarer

Skriv gärna nägra rader här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0